Îți place? Adaugă la lista ta de dorințe
Preferințele tale, toate într-un singur loc. Cumpără rapid și ușor cu Lista de dorințe!
[title]
[message]Toate produsele vândute și livrate de către www.alexa-medical.ro beneficiază de condiții de garanție conform legislatiei în vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 și OUG 174/2008) și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele comercializate sunt noi, în ambalajele originale, și provin din surse autorizate de producători.
În conformitate cu OUG 21/1992, vânzătorul este obligat să-i furnizeze consumatorului: certificat de garanție (doar pentru produsele de folosință îndelungată), manual de instrucțiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vânzare trebuie să fie însoțite de manuale de instrucțiuni în limba română, declarații de conformitate, fișe tehnice, etichete energetice.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur), în vederea solutionarii garanției, cade în responsabilitatea Alexa Medical, expedierea se va face prin intermediul companiiilor de curierat rapid. Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice. La solicitarea garanției, este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriile aferente și copiile de pe factura fiscală și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.Pentru acordarea garanției, este necesar să păstrați certificatul de garanție în original. În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor, virusări, rescrieri greșite de BIOS etc., precum și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției. Programele și informațiile salvate pe medii de stocare pot fi șterse în timpul operațiunilor de service.
Dacă nu ai primit certificatul de garanție în contul din site sau tipărit, te rugăm să ne anunți în cel mult 72 ore de la recepționarea produsului, completând „Formularul de sesizări”.
Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre.
Livrarea produselor comandate se face în orice localitate din România, prin intermediul firmelor de curierat rapid. Produsele vor fi trimise într-un ambalaj corespunzător ce va menține calitatea acestora pe toată durata transportului, special conceput pentru ca produsele să ajungă la dvs. intacte.
Costul transportului se poate încadra în una dintre situațiile de mai jos:
- GRATUIT pentru comenzile a căror valoare este mai mare de 700 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinație, greutatea sau valoarea rambursului;
- 30 lei cu TVA pentru comenzile a căror valoare este sub 700 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinație, greutatea sau valoarea rambursului.
Termenul de livrare poate varia în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obișnuit se încadrează între 24 și 48 de ore ( se ia in calcul intervalul saptamanal Luni - Vineri; zilele de Sambata si Duminica sunt zile nelucratoare ) din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În cazul în care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul vă va informa despre acest lucru în momentul confirmării telefonice a comenzii și vă va comunica noul termen de livrare. Aveți opțiunea de a alege între a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea aparitiei lor. După efectuarea unei comenzi, se generează automat un e-mail cu o copie a comenzii care va fi trimisă la adresa cu care v-ați înscris pe site. Dacă nu s-a primit acest email, înseamnă că nu s-a înregistrat comanda, caz în care te rugăm să ne contactezi.
EXISTĂ CAZURI CÂND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPĂȘITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. ÎN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZĂ, IAR ACEST LUCRU SE AFIȘEAZĂ PE PRIMA PAGINĂ A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.
În cazul în care nu veți fi găsit la data și ora stabilite de agent pentru livrare, Klasse Jobs Consulting SRL, administratorul site-ului www.alexa-medical.ro, va păstra produsele comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi găsit, comanda va fi anulată.
Dacă doriți ca produsele comandate să fie livrate într-o anumită zi, notați aceste informații în caseta de "Nota pentru comanda" de pe pagina "Cosul meu" atunci cand lansati comanda. Comenzile vor fi livrate la data stabilita în momentul confirmării telefonice a comenzii.
În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat, vă rugam să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.
Iti multumim pentru ca ai ales sa ne contactezi. Scrie-ne un mesaj si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.