Garantia acordata
Toate produsele vândute și livrate de către www.alexa-medical.ro beneficiază de condiții de garanție conform legislatiei în vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 și OUG 174/2008) și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele comercializate sunt noi, în ambalajele originale, și provin din surse autorizate de producători.
În conformitate cu OUG 21/1992, vânzătorul este obligat să-i furnizeze consumatorului: certificat de garanție (doar pentru produsele de folosință îndelungată), manual de instrucțiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vânzare trebuie să fie însoțite de manuale de instrucțiuni în limba română, declarații de conformitate, fișe tehnice, etichete energetice.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur), în vederea solutionarii garanției, cade în responsabilitatea Alexa Medical, expedierea se va face prin intermediul companiiilor de curierat rapid. Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice. La solicitarea garanției, este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriile aferente și copiile de pe factura fiscală și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.Pentru acordarea garanției, este necesar să păstrați certificatul de garanție în original. În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor, virusări, rescrieri greșite de BIOS etc., precum și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției. Programele și informațiile salvate pe medii de stocare pot fi șterse în timpul operațiunilor de service.
Dacă nu ai primit certificatul de garanție în contul din site sau tipărit, te rugăm să ne anunți în cel mult 72 ore de la recepționarea produsului, completând „Formularul de sesizări”.
Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre.