Returul produselor

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați online produsele noastre. Dacă nu sunteți încântat de produsele cumpărate, le puteți returna și noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră.

Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului, se poate face în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului fara invocarea unui motiv și este aplicabilă doar consumatorilor clienți-persoane fizice care au achiziționat produsul la distanță, respectând condițiile OG 34/2014.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului (OG 34/2014).

Încheierea contractului de vânzare-cumpărare are loc, în momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti), și nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmării automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeați stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au insoțit, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării și numai prin transfer bancar.

Produsele din următoarele categorii pot fi returnate doar daca sunt sigilate:

a. Produse de îngrijire personală, cosmetice;
b. Produse pentru igiena intimă (absorbante, irigatoare, gel intim etc.) și igiena dentară (periuțe de dinți, irigatoare bucale etc.)
c. Produse din categoria Copii & Bebe (scutece și hrană, îmbrăcăminte și încălțăminte, igienă și îngrijire).


Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:


a. Produse aduse pe “comandă specială” (COMANDA SPECIALĂ este definită ca fiind lista de produse comandate de către Beneficiar si care nu se află în stocul uzual al Furnizorului,  dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme șii a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comandă Specială.)

b. Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;
c. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
d. Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce împiedica aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software.

Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.