Îți place? Adaugă la lista ta de dorințe
Preferințele tale, toate într-un singur loc. Cumpără rapid și ușor cu Lista de dorințe!
[title]
[message]Formularul de Sesizari & Reclamatii este pus la dispozitia dvs pentru a putea sa ne sesizati rapid orice neconcordanta aparuta in relatia cu dvs.
Pentru ca in fiecare zi facem eforturi pentru a imbunatatii serviciile pe care le oferim, va rugam sa ne semnalati orice problema privitoare la comanda, factura, livrare sau personalul Alexa Medical.
Pentru a ne semnala o problema sau pentru retragerea din contract ( conform OG 34 / 2014 ), va rugam sa ne transmiteti un formular dupa urmatorul sablon:
Catre: SC KLASSE JOBS CONSULTING SRL
Adresa: Craiova, str. Garlesti, nr. 121
Telefon Fax: 0351 427 741
Adresa de email: office@alexa-medical.ro
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse, comandate la data de ..................... si primite la data de.....................
Numele consumatorului:
Adresa consumatorului:
Semnatura ( daca formularul se transmite in forma tiparita ):
Data:
Deasemenea, Uniunea Europeana pune la dispozitia dvs un site, unde, dacă aveți o nemulțumire cu privire la un produs sau un serviciu cumpărat de pe internet, puteți utiliza acest instrument pentru a depune o reclamație și a găsi o parte terță neutră („entitatea de soluționare a litigiilor”) care să trateze cazul. Puteti accesa acest site urmand link-ul urmator: SOLUTIONAREA ON-LINE A LITIGIILOR
Livrarea produselor comandate se face în orice localitate din România, prin intermediul firmelor de curierat rapid. Produsele vor fi trimise într-un ambalaj corespunzător ce va menține calitatea acestora pe toată durata transportului, special conceput pentru ca produsele să ajungă la dvs. intacte.
Costul transportului se poate încadra în una dintre situațiile de mai jos:
- GRATUIT pentru comenzile a căror valoare este mai mare de 700 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinație, greutatea sau valoarea rambursului;
- 30 lei cu TVA pentru comenzile a căror valoare este sub 700 lei cu TVA, indiferent de localitatea de destinație, greutatea sau valoarea rambursului.
Termenul de livrare poate varia în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obișnuit se încadrează între 24 și 48 de ore ( se ia in calcul intervalul saptamanal Luni - Vineri; zilele de Sambata si Duminica sunt zile nelucratoare ) din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În cazul în care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul vă va informa despre acest lucru în momentul confirmării telefonice a comenzii și vă va comunica noul termen de livrare. Aveți opțiunea de a alege între a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea aparitiei lor. După efectuarea unei comenzi, se generează automat un e-mail cu o copie a comenzii care va fi trimisă la adresa cu care v-ați înscris pe site. Dacă nu s-a primit acest email, înseamnă că nu s-a înregistrat comanda, caz în care te rugăm să ne contactezi.
EXISTĂ CAZURI CÂND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPĂȘITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. ÎN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZĂ, IAR ACEST LUCRU SE AFIȘEAZĂ PE PRIMA PAGINĂ A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.
În cazul în care nu veți fi găsit la data și ora stabilite de agent pentru livrare, Klasse Jobs Consulting SRL, administratorul site-ului www.alexa-medical.ro, va păstra produsele comandate timp de cinci zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi găsit, comanda va fi anulată.
Dacă doriți ca produsele comandate să fie livrate într-o anumită zi, notați aceste informații în caseta de "Nota pentru comanda" de pe pagina "Cosul meu" atunci cand lansati comanda. Comenzile vor fi livrate la data stabilita în momentul confirmării telefonice a comenzii.
În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat, vă rugam să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.
Iti multumim pentru ca ai ales sa ne contactezi. Scrie-ne un mesaj si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.