Termeni si Conditii
Folosirea (vizitarea sau cumpărarea produselor) acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții. Dacă nu acceptați acești "Termeni și Condiții" NU FOLOSIȚI acest site. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor.
Termenii și condițiile următoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunându-se de drept prevederilor generale ale legislației în vigoare. Termenii și condițiile de utilizare pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toți UTILIZATORII/CLIENȚII. Prin accesarea SITE-ului, UTILIZATORII consimt să respecte termenii și condițiile prezentate în continuare, precum și legislația aplicabilă.
SC Klasse Jobs Consulting SRL este societatea care administrează domeniul www.alexa-medical.ro și subdomeniile acestuia (numit în continuare "SITE"). SC Klasse Jobs Consulting SRL, denumită în continuare “SOCIETATEA”, societate organizată în baza legii române, cu sediul social în orașul Craiova, str. Gârlesti, nr. 70, județ Dolj, având codul de înregistrare fiscala RO21905665 și înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Dolj sub nr. J16/1095/2007, telefon: 0351/427.741, fax: 0351/427.741.
SOCIETATEA depune toate eforturile pentru menținerea corectitudii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, SOCIETATEA precizează că imaginea produselor are caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor sau design-ului, fără notificare prealabilă de către producători.
De asemenea, unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe SITE pot fi modificate de către SOCIETATE fără preaviz sau pot conține erori de operare.
De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori, descrierile produselor pot fi incomplete, însă SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.
TERMENII FOLOSIȚI
În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, ințelesurile specificate mai jos:
CONȚINUT are următoarea definiție:
- toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- conținutul oricărui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENȚILOR săi de către un angajat/colaborator al SOCIETĂȚII prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat al SOCIETĂȚII, UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contact, specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către SOCIETATE într-o anumită perioadă;
- informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care SOCIETATEA are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
- date referitoare la SOCIETATE sau alte date privilegiate ale acesteia.
PRODUSE și SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în COMANDĂ, care urmează a fi furnizate de către SOCIETATE, CLIENTULUI ca urmare a încheierii CONTRACTULUI.
UTILIZATOR - reprezintă o persoană fizică sau juridică sau orice entitate juridică ce accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale, și care a acceptat Condițiile de Utilizare ale prezentului SITE, îndeplinind, în acest sens, toate cerințele procesului de înregistrare.
CLIENT - reprezintă o persoană fizică sau juridică sau orice entitate juridică ce accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale, și care a acceptat Condițiile de Utilizare ale prezentului SITE, îndeplinind, în acest sens, toate cerințele procesului de înregistrare, ce inițiază si finalizează o comandă.
UTILIZARE ABUZIVĂ - reprezintă utilizarea SITE-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii SOCIETĂȚII.
COMANDĂ - reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării SITE-ULUI de către un CLIENT, ce intervine ca formă de comunicare între SOCIETATE și CLIENT. Prin intermediul COMENZII, CLIENTUL transmite SOCIETĂȚII intenția sa de a achiziționa PRODUSE și SERVICII de pe SITE. Rezervarea unui PRODUS accesând SITE-ul nu reprezintă o COMANDĂ.
CONTRACT - reprezintă o COMANDĂ confirmată de către SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord să livreze CLIENTULUI produse și servicii, iar CLIENTUL este de acord să efectueze plata acestora.
NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS), asupra PRODUSELOR/SERVICIILOR și/sau promoțiilor desfășurate de către SOCIETATE într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea SOCIETĂȚII cu referire la informațiile conținute de acesta.
OBLIGAȚIILE DUMNEAVOSTRĂ DE ÎNREGISTRARE
În utilizarea serviciului, dumneavoastră sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră, așa cum sunt acestea specificate în sectiunea de înregistrare ca utilizator, și sunteți de acord să furnizați aceste informații corect și complet. În situația în care considerăm că aceasta obligație nu este respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul, pe perioadă determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nicio notificare prealabilă.
ÎNREGISTRAREA CA MEMBRU, PAROLA ȘI COMPORTAMENTUL CA MEMBRU
Prin înregistrarea ca membru, veți fi solicitat să vă alegeți un nume de utilizator (adresa de email) și o parolă. Sunteți responsabil(ă) de păstrarea în siguranță a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfășurată sub numele dumneavoastră de utilizator fiind integral în responsabilitatea dumneavoastră.
Sunteți de acord să ne înștiințați imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizată sub numele dumneavoastră de utilizator.
Puteți să utilizați site-ul nostru doar dacă sunteți de acord cu acești “Termeni și condiții”. Dumneavoastră sunteți responsabil pentru menținerea caracterului secret al parolelor dumneavoastră, informațiilor privind autentificarea și contul. Veți fi tras la răspundere financiar pentru toate utilizările site-ului nostru, indiferent de persoana care utilizează parola dumneavoastră și informațiile dumneavoastră de autentificare. Sunteți de acord să fiți pe deplin responsabili pentru orice comenzi și plăți făcute prin utilizarea site-ului nostru din contul dumneavoastră.
De asemenea, declarați și garantați că toate informațiile furnizate de dumneavoastră sunt adevărate și exacte.
Puteți utiliza site-ul nostru doar pentru a comanda, plăti sau viziona produsele noastre. Nu puteți utiliza site-ul nostru: pentru a face vreo comandă sau plata ilegală, frauduloasă sau speculativă; pentru a afișa sau transmite vreun material ilegal, amenințător, calomniator, defăimător, obscen, indecent, pornografic sau profanator sau vreun material care ar putea constitui sau încuraja un comportament care ar putea fi considerat o infracțiune, care ar putea da naștere la o răspundere civilă sau care ar putea încălca în alt mod vreo lege; sau orice alt scop care este ilegal sau interzis de acești Termeni.
Noi putem, în orice moment și fără preaviz sau răspundere, înceta sau restricționa accesul dumneavoastră la toate componentele sau oricare componentă a site-ului nostru. Accesul dumneavoastră la site-ul nostru s-ar putea sa nu fie neîntrerupt sau disponibil în orice moment. Noi nu putem garanta lipsa de erori apărute pe site-ul nostru, corectarea defectelor sau a erorilor apărute sau lipsa virușilor ori a altor comportamente dăunătoare pe site-ul nostru sau pe serverele care îl fac disponibil.
Orice încercare de accesare a datelor personale ale utilizatorilor de pe site, de modificare a conținutului www.alexa-medical.ro sau afectarea performanțelor lui se consideră tentativă de fraudare.
COMANDA
Puteți face o comandă la noi telefonic sau online, prin adăugarea PRODUSELOR și/sau SERVICIILOR dorite în coșul de cumpărături, finalizând plata acestora (prin alegerea uneia dintre metodele detaliate în secțiunea „Modalități de plată”).
Odată adaugat în coșul de cumparaturi, un PRODUS și/sau un SERVICIU este disponibil pentru achiziție în măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta.
Adîugarea unui PRODUS/SERVICIU în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării COMENZII, nu atrage după sine înregistrarea COMENZII, implicit nici rezervarea automată a PRODUSULUI/SERVICIULUI.
După finalizarea COMENZII, veți primi la adresa de e-mail indicată un exemplar al acesteia în care veți avea detaliat produsele comandate și datele personale. Dacă observați o eroare în comanda dumneavoastră, va trebui să ne contactați imediat. Dacă aceasta nu se întâmplă, înțelegem că acceptați detaliile comenzii (prețuri, produse, date de livrare sau facturare etc) așa cum sunt ele scrise. Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte că SOCIETATEA poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de către SOCIETATE, în orice situatie în care este necesară contactarea CLIENTULUI.
Refuzarea unei comenzi
La refuzarea unei comenzi veți fi înștiințat prin e-mail de motivul refuzului.
Vom putea refuza o comandă dacă:
- nu avem pe stoc produsul comandat;
- plata dumneavoastră nu a fost finalizată în cazul plății cu cardul sau transfer bancar;
- a fost o eroare legată de prețul sau descrierea produsului;
- datele furnizate de către CLIENT, pe SITE, sunt incomplete și/sau incorecte.
- nu sunteti eligibil pentru a face o comandă (aveti sub vârsta legală, ați făcut în trecut comenzi pe care nu le-ați ridicat etc.)
PREȚUL PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR
Toate prețurile aferente PRODUSELOR și/sau SERVICIILOR prezentate pe SITE sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.
În cazul plăților online, SOCIETATEA nu este/nu poate fi facută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către CLIENT, incluzand, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai CLIENTUL.
Prețul poate fi modificat de către SOCIETATE, în orice moment, fără preaviz.
SOCIETATEA atenționează asupra faptului că exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE-ului sau erori, pretul afițat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra prețului corect.
LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea PRODUSULUI se face către CLIENT prin intermediul unei firme de curierat rapid. Termenul de livrare este de circa 24 – 48 ore, socotit de la data preluării COMENZII dumneavoastră. Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voința noastră. În orice condiții, inclusiv în situație de forță majoră și sub sancțiunea de a vă returna sumele plătite, termenul de livrare nu va depăși 30 de zile, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră, în afara situațiilor când s-a convenit altfel.
În cazul în care nu poate executa CONTRACTUL din cauza indisponibilității PRODUSULUI, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre această situație.
Livrarea se face de către Curier, la adresa indicată de către CLIENT, de regulă în 24 de ore de la expedierea COMENZII, dar poate ajunge la destinație după maximum 48 de ore, pentru livrarea în zona rurală sau in situatii exceptionale.
SOCIETATEA va efectua livrarea PRODUSELOR și prestarea SERVICIILOR numai pe teritoriul României.
Prețurile afișate și cheltuielile/taxele suplimentare sunt calculate cu taxa pe valoare adăugată (TVA) inclus, reglementată de legile fiscale române.
Taxa de Transport prin Curier Rapid este:
- 0 lei pentru comenzi cu valoarea mai mare de 150 lei;
- 23,50 lei pentru comenzi cu valoarea mai mică de 150 lei;
Detaliile de livrare a PRODUSELOR/SERVICIILOR incluzând, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuală din partea SOCIETĂȚII, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma înălcării acestora.
MODALITATEA DE PLATA
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare COMANDĂ. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente COMENZII, CLIENTULUI îi revin obligațiile de a-și actualize, ori de câte ori este cazul, datele din CONTUL său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei COMENZI, existente în CONT.
În cazul în care un PRODUS și/sau SERVICIU comandat de către CLIENT nu poate fi livrat de către SOCIETATE, acesta din urmă va informa CLIENTUL asupra acestui fapt și va returna în contul CLIENTULUI contravaloarea PRODUSULUI și/sau SERVICIULUI, acest lucru fiind valabil în conditiile în care s-a platit în avans contravaloarea acestora sau plata a fost facuta prin card bancar, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care SOCIETATEA a luat la cunoștință acest fapt.
Plata PRODUSELOR și/sau SERVICIILOR poate fi făcută folosind următoarele modalități :
- ramburs; plata se va face la agentul firmei de curierat, în momentul predării-primirii coletului ce conține COMANDA dvs.
- card bancar; plata se face prin intermediul unei platforme de intermediere securizate.
- transfer bancar; plata PRODUSELOR și/sau SERVICIILOR se face în avans, în contul bancar al SOCIETĂȚII, pe baza unei facturi Proforme.
Dacă ați selectat card de credit/debit ca metodă de plată, este necesar să completați un formular cu datele despre acesta. Dacă tranzacția prin card a fost reușită, următorul ecran vă mulțumește pentru comanda pe site-ul nostru și vă oferă informațiile relevante pentru comandă. Aceste informații le veți primi, de asemenea, prin email.
Acceptăm următoarele cărți de credit/debit: Visa, Visa Electronic, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metodă de plată card-ul bancar de credit/debit, comanda dumneavoastră va fi procesată imediat.
TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRODUSELOR
Proprietatea asupra PRODUSELOR/SERVICIILOR va fi transferată la momentul efectuării plății din partea CLIENTULUI în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul SOCIETĂȚII). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către SOCIETATE să permita CLIENTULUI deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora. Dacă după transferul proprietății, CLIENTUL constată diferențe între COMANDĂ ( factură ) și conținutul coletului, acesta va notifica în scris SOCIETATEA în termen de maxim 3 zile.
DREPTUL DE DENUNȚARE UNILATERALĂ A CONTRATULUI
Legislația românească prevede: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului."
CLIENȚII SITE-ului pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. SOCIETATEA va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului.
Suma înapoiata și conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Returnarea produselor se face obligatoriu DUPĂ CE NE-AȚI NOTIFICAT ÎN SCRIS, pe e-mail sau folosind funcția creată special. Ne rezervăm dreptul să nu acceptăm primirea coletelor retur fără notificare scrisa în prealabil.
Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul sa denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru COMENZILE achitate cu Card bancar -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru COMENZILE achitate cu OP -> prin virament bancar;
- pentru COMENZILE achitate ramburs -> prin virament bancar.
Sunt exceptate de la dreptul de denunțare unilaterală a CONTRACTULUI următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI, și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că iși va pierde dreptul la retragere după executarea completă a CONTRACTULUI de către SOCIETATE sau Furnizorii săi;
- furnizarea de PRODUSE confecționate după specificațiile prezentate de CLIENT sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de PRODUSE sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de către CLIENT;
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date, modificată și completata, SOCIETATEA are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENȚII săi, conform notificării, primite de la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, numărul 33988 din data de 19.01/2015..
Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.
Prin citirea Condițiilor de Utilizare ale prezentului SITE, ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de vă adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date.
Prin înscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI și completarea datelor personale în formularele de înscriere, UITLIZATORII/CLIENȚII declară că sunt de acord ca toate datele lor personale să fie incluse în baza de date a SOCIETĂȚII și își dau acordul expres și neechivoc ca toate datele lor personale să fie stocate și utilizate pentru:
- activități de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing privind activitatea SOCIETĂȚII și a terților cu care SOCIETATEA are relații de orice natură) la adresele de e-mail comunicate SOCIETĂȚII;
- participarea la concursuri, promoții;
- transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbări în site, administrare etc);
- statistici interne necesare pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite și imaginii SITE-ului și pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promoții, funcționalități și servicii noi;
- pentru a asigura accesul la secțiuni cu acces limitat ale SITE-ului;
- cercetări de piață;
- urmărirea datelor de vânzări.
SOCIETATEA nu va dezvălui niciun fel de informație despre UTILIZATORII/CLIENȚII SITE-ului său fără a primi, mai întâi, consimțământul expres al acestora în această privință. În același timp, însă, poate dezvălui informații și date cu caracter personal atunci când acest lucru este prevazut expres prin lege.
Prin completarea în formularul de comanda pe SITE a datelor personale, inclusiv CNP, în scopul activității de facturare sau creditare, CLIENTUL își exprimă expres consimțământul ca persoanele juridice cu care SOCIETATEA a încheiat parteneriate în vederea oferirii PRODUSELOR prin credit (inclusiv Cetelem IFN S.A.) să prelucreze datele personale ale acestuia în vederea consultării informațiilor înregistrate pe numele său în baza de date a Biroului de Credit.
Informațiile CLIENTULUI, cu caracter personal, pot fi furnizate și către Parchetul General, Poliție, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENȚII beneficiază de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), intervenție (art. 14), opoziție (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) și de a se adresa justiției (art. 18). Totodată, aceștia au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care vă privesc si să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la sediul SOCIETĂȚII.
Pe baza unei cereri scrise, datate și semnate, expediate pe adresa Klasse Jobs Consulting, Craiova, str. Gârlesti, nr 70, Județul Dolj, UTILIZATORII/CLIENȚII își pot exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:
- o dată pe an, confirmarea faptului că datele personale sunt sau nu prelucrate;
- să intervină asupra datelor transmise;
- să se opună prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară.
Orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziție poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevazute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare și fiscale, de poliție, justiție, securitate socială). Prin urmare, aceasta mențiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit fără nicio justificare, la prelucrările datelor sale personale în scopuri de marketing direct. Detalii la www.dataprotection.ro
SECURITATEA DATELOR COLECTATE
SOCIETATEA utilizează metode și tehnologii de securitate avansate, împreuna cu politici stricte aplicate salariaților și procedurilor de lucru, pentru a proteja datele cu caracter personal, colectate și procesate conform prevederilor legale în vigoare.
Echipamentul de tip server pe care este găzduit site-ul web prin intermediul căruia colectăm date cu caracter personal este protejat atât la accesul fizic, cât și la accesul de la distanță (limitat), fiind instalat într-un centru de date și supus periodic unui audit de securitate.
Depunem toate eforturile rezonabile, justificate comercial pentru a vă proteja datele cu caracter personal colectate, analizăm noile tehnologii în domeniu și, atunci când este cazul, le aplicăm în vederea upgrade-ului sistemelor noastre de securitate.
PUBLICITATE ȘI LEGĂTURI CU ALTE SITE-URI
În momentul în care CLIENTUL își crează un CONT pe SITE, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de NEWSLETTERE. Opțiunea cu privire la acordul exprimat de către CLIENT poate fi modificată în orice moment.
Renunțarea la primirea NEWSLETTERE-lor de către CLIENT sau UTILIZATOR se poate face în orice moment, folosind legătura special destinată din cadrul oricărui NEWSLETTER.
Renunțarea la primirea NEWSLETTERE-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document.
SITE-ul poate conține și link-uri către alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabilă de politica de confidențialitate practicată de acestea, precum și de orice altă informație menționată pe aceste site-uri.
Sunteți de acord cu următoarele : operatorii, administratorii și/sau proprietarii site-ului nu sunt, sub nicio formă, responsabili pentru relațiile sau consecințele acestora, rezultand, dar nelimitându-se la achiziții, participări la concursuri, promoții, promovări sau oricare alt tip de relație/legătură/tranzacție/colaborare. care pot apărea între dumneavoastră și oricare dintre cei care își fac promovare directă sau indirectă prin intermediul nostru. Operatorii, administratorii și/sau proprietarii acestuia nu pot fi făcuți nici material, nici sub altă formă, direct sau indirect, responsabili pentru cele mai sus menționate.
COPYRIGHT
Întregul conținut al site-ului - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică Web, scripturi, programe, logo-uri, baze de date - este proprietatea SOCIETĂȚII și a furnizorilor săi si este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul SOCIETĂȚII a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.
Dumneavoastră, ca utilizator, sunteți pe deplin de acord cu cele de mai sus.
PROMOȚII ȘI CONCURSURI
Promoțiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile în limita stocului disponibil.
Noi ne stabilim singuri regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizăm. Aceste regulamente sunt aduse la cunostința eventualilor participanți numai prin intermediul SITE-ului propriu. De promoții beneficiază doar acele COMENZI care respectă întocmai regulile afișate pe SITE. De asemenea, promoțiile se aplică doar COMENZILOR care sunt înregistrate de către SOCIETATE în perioada de timp în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil.
Nu garantăm disponibilitatea în stoc a produselor pentru promoție și o putem întrerupe sau anula în orice moment, fără nicio notificare prealabilă.
LIMITARE DE RESPONSABILITATE
Companiile, produsele sau serviciile menționate în articolele publicate sunt mărci înregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricărui nume de marcă înregistrată este realizată doar în scopul analizei și nu constituie reclamă pentru compania respectivă.
Nu vom fi responsabili în fata niciunei persoane sau companii care folosește sau se bazează pe informații sau opinii neconforme conținute de acest SITE. De asemenea, nu vom fi răspunzatori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe SITE, orice tip de erori sau omisiuni în conținut care pot conduce la orice fel de pierderi.
Informațiile pot fi reproduse prin tipărire numai pentru uz personal.
Informațiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau încorporate în orice fel într-un alt document sau material fără permisiunea prealabilă scrisa a autorilor lor.
DISPUTE ȘI CONFLICTE
Orice tentativă de acces neautorizat pe site și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Orice conflict apărut între companie si clienti se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de compentența instanțelor românești.
ACCEPTAȚI ȘI ÎNȚELEGEȚI ÎN MOD EXPRES CĂ:
NU OFERIM NICIUN FEL DE GARANȚIE, DIRECTĂ SAU INDIRECTĂ CĂ: SERVICIUL VA FI POTRIVIT CERINȚELOR DUMNEAVOASTRĂ; SERVICIUL VA FI NEÎNTRERUPT, SIGUR ȘI FĂRĂ ERORI DE ORICE FEL; CALITATEA INFORMAȚIILOR, DATELOR, IMAGINILOR, PRODUSELOR OBȚINUTE CONTRA COST SAU GRATIS PRIN INTERMEDIUL SERVICIULUI VA CORESPUNDE CERINȚELOR ȘI AȘTEPTĂRILOR DUMNEAVOASTRĂ; SERVICIUL POATE FI ÎNTRERUPT DE CĂTRE PROPRIETARI SAU ADMINISTRATORI ÎN ORICE MOMENT, FĂRĂ NICIO NOTIFICARE PREALABILĂ SI FARA NICIUN FEL DE PRETENȚIE DE ORICE FEL DIN PARTEA DUMNEAVOASTRĂ; PRIN INTERMEDIUL SERVICIULUI NU SE OFERĂ NICIUN FEL DE GARANȚIE SAU CERTITUDINE ALTELE DECÂT CELE ÎN MOD EXPRES SPECIFICATE ÎN ACESTI TERMENI DE OFERIRE A SERVICULUI; SUNTEȚI DIRECT ȘI DEPLIN RESPONSABIL PENTRU ORICE ACTIVITATE ȘI/SAU CONȚINUTUL ORICĂREI DATE, INFORMAȚII, IMAGINI, TEXT, ÎNREGISTRARI AUDIO SAU VIDEO SAU A ORICĂREI ALTE CONTRIBUȚII PE CARE O FACEȚI ȘI/SAU O FACEȚI DISPONIBILĂ ȘI/SAU O TRANSMITEȚI ÎN CONDIȚIILE PREZENȚILOR TERMENI AI SERVICIULUI; FORȚA MAJORĂ EXONEREAZĂ DE RĂSPUNDERE PARTEA CARE O INVOCA ÎN CONDIȚIILE LEGII; NU SUNTEM RESPONSABILI ȘI NU PUTEM FI ȚINUȚI RESPONSABILI ÎN NICI UN FEL, DIRECT SAU INDIRECT, PENTRU ORICE PAGUBA ȘI/SAU PROBLEMĂ DIRECTĂ SAU INDIRECTĂ, DE ORICE NATURĂ, CA URMARE A FOLOSIRII SERVICIULUI.